تریلی کفی ماموت

 

تریلی کفی ماموت، با استقامت و پايداری بالا در شرايط  سخت و ناهموار، جهت حمل بارهای حجيم و كانتينری، مورد استفاده قرار می گیرد كه با توجه به نياز مشتريان در مدل های متنوع، با درب يا بدون درب از طرفين، قابل سفارش است.

از ويژگی های تریلی کفی ماموت استفاده از مهاربند و كانتينر لاک های مطمئن طبق قوانين استاندارد ADR،‌ تاج مستحکم و شاسی با بار و وزن بهینه شده می باشد. استفاده از چوب چند لايه ضدآب با مقاومت سايشی و خمشی بالا و تجهيزات با مقاومت و طول عمر بهينه، تریلی کفی ماموت را از رقبا متمايز می سازد.

استفاده از سیستم بهينه ايمن سازی بار،‌ مكانيزم مهار بار در برابر شرايط مختلف ديناميكی و سيستم ترمز ضدواژگونی و ضدقفل مطابق با استانداردهای بين المللی ايمنی هر چه بيشتر تریلی کفی را تضمين می كند.

مشخصات فنی محصول

نمونه‌های قابل سفارش

ابعاد تریلی کفی ماموت

ظرفیت و وزن

کف و بالای کف

مشخصات شاسی

زیربندی و محور

رینگ و لاستیک
پایه توقف

میل ریش

مشخصات سیستم ترمز

سیستم برق

رنگ شاسی

متعلقات

موارد قابل سفارش

مجوزها

جزئیات محصول تریلی کفی ماموت

جهت خرید تریلی کفی ماموت فقط کافیست با ما تماس بگیرید!

اگر به دنبال اطلاع از قیمت تریلی کفی ماموت هستید که با کیفیت عالی و عملکرد بی‌نظیر خود در حمل و نقل کالاهای حساس به دما شناخته می‌شود، کافیست با ما تماس بگیرید! برای دریافت جزئیات بیشتر، قیمت تریلی کفی و مشاوره تخصصی، همین حالا با شماره‌های 0264500 و 0214500 در ارتباط باشید. متخصصان ما آماده هستند تا برای شما بهترین تجربه خرید را رقم بزنند.

مشتریان ما

حضور موفق محصولات شرکت ماموت در بازار كشور عزیزمان بیانگر این نکته می‌باشد که این شرکت به عنوان رهبر بازار، از نظر کمی و کیفی توانسته به عنوان ارائه دهنده راهکارهای موثر در صنعت حمل و نقل قرار گیرد. تلاش شرکت ماموت این است که ضمن استفاده از بهترین مواد اولیه و اتکا به پشتوانه دانش فنی نیروهای متخصص و خطوط تولید مدرن، تجربه خوبی را برای مشتریان رقم بزند تا بتواند به افزایش رضایتمندی مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی دست یابد.

بیشتر بدانید!