دنیای ماموت

بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع تریلر و اتاق ایزوله ماموت

شرکت دنیای ماموت (Mammut World) به عنوان بزرگترین تولیدکننده تریلر و اتاق ایزوله در خاورمیانه، با تولید و عرضه انواع تریلر ماموت و اتاق های ایزوله، کاربری مورد نیاز انواع خودروهای تجاری تولید شده در کشور را تامین می‌نماید.

شرکت ماموت در سال 1370 فعاليت صنعتی خود را آغاز نمود. از همان ابتدا، رسالت بنيانگذاران دنیای ماموت، با انتخاب شعار " تجربه بهترين‌ها" بر اين بود تا بهترين، خلاقانه‌ترين و بروزترين راه حل‌های ممكن را، برای رويارويی با چالش‌های كشوری كه به تازگی در مسير توسعه و آبادانی قرار گرفته بود، ارائه كنند.

ماموت نخستین بار تریلرهای حمل و نقل جاده‌ای را كه سابق بر این، به روش كارگاهی و غیراستاندارد ساخته می‌شدند، با آخرین تكنولوژی روز دنیا جایگزین نمود و به عنوان اولین تریلرساز استاندارد كشور با ظرفیت تولید بیش از 50 تریلر در روز محصولاتی با كیفیت و با تكنولوژی نوین تولید و روانه بازار حمل و نقل نمود. تریلرهای شرکت دنیای ماموت كه با بهره مندی از محورها، سیستم ترمز، شیرآلات و سایر متعلقات به روز ساخته می‌شوند، علاوه بر كاهش مصرف سوخت و استهلاک خودرو و جاده، ایمنی بالایی را برای تردد جاده‌ای به ارمغان می‌آورند.

تولید انواع تریلی ماموت؛ سازگار با محیط زیست 

دنیای ماموت همگام با سازندگان خارج از كشور و با بهره‌گيری از مجموعه فناوری های هوشمندسازی و مفاهيم نوين مبتنی بر IT سعی در كاهش مصرف سوخت، كاهش انتشار دی اكسيد كربن، بالا بردن راندمان ديناميكی محصولات، كاهش استهلاک، سهولت رانندگی و استفاده از امكانات مضاعف در صنعت لجستيک جاده‌ای دارد.

دنیای ماموت به عنوان پيشرو در صنعت حمل و نقل برای اولين بار، از نسل جديد سيستم‌های تعليق بادی استفاده نموده است كه منجر به استهلاک كمتر، مصرف سوخت كمتر، بالا رفتن ايمنی در بارگذاری و در نهايت آسودگی و راحتی در هنگام رانندگی خواهد شد. استفاده از سيستم ضدواژگونی و سيستم ضدقفل از خصوصيات بارز اين نسل از محصولات ماموت می باشد كه به عنوان سيستم EBS معرفی می گردد. اين سيستم نيز به عنوان يكی از مهم‌ترين اجزا، نقش بسزايی در ايمنی صنعت حمل و نقل و محصولات دنیای ماموت ايفا می نمايد.

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید انواع اتاق ایزوله ماموت

در حوزه حمل و نقل درون شهری، اتاق‌های ایزوله دنيای ماموت که شامل انواع اتاق یخچال دار، اتاق حمل بار، اتاق های فلزی و چادری می شوند؛ با كاربری‌های متنوع بر روی انواع خودروهای وانت‌، كامیونت و كامیون باری سبک، سنگین و نیمه سنگین نصب می‌گردند و عمده شركت‌های پخش، جهت توزیع محصولات لبنی، فرآورده‌های گوشتی، پروتئینی، دارویی؛ آرایشی و بهداشتی و.... از این محصولات استفاده می‌نمایند.

بدین ترتیب سبد متنوع محصولات شرکت ماموت در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری این امكان را فراهم نموده كه كالاهای مختلف مورد نیاز خانوار از كارخانه تا خانه با رعایت استانداردهای روز لجستیكی دنیا با كیفیت مطلوب به دست مصرف كنندگان برسد.

اتاق های یخچال دار دنیای ماموت در سه نوع مختلف زیرصفری (با ضخامت دیواره 10 سانتی‌متر)، بالاصفری (با ضخامت دیواره 6 سانتی‌متر) و حمل بستنی (پلیتی با ضخامت دیواره 10 سانتی‌متر) قابل نصب بر روی تمامی تیپ های خودروهای تجاری (وانت بار، کامیونت و کامیون) می باشند. 

با توجه به تنوع خودروهای تجاری موجود در بازار و مقاومت شاسی آن ها، دنیای ماموت طراحی اتاق های ایزوله متناسب با شاسی هر خودرو را در این سال ها انجام داده است و می تواند سفارشات مشتریان عزیز را در اسرع وقت تولید و تحویل دهد. 

نوآوری و تحول دیجیتال در صنعت حمل و نقل

دنیای ماموت با معرفی تريلر هوشمند خود با هدف ايمن سازی، حمل و نقل باكيفيت‌تر و امكان كنترل تريلر از راه دور برای اولين بار در ايران، قدم بزرگی در صنعت حمل و نقل كشور برداشته است.

شرکت دنیای ماموت، به منظور ایجاد ایمنی بیشتر در حوزه حمل و نقل و بهبود کیفیت این فرایند در کشور، گامی مهم برداشته است. این شرکت با به کارگیری تکنولوژی پیشرفته در محصولات خود، نه تنها به ارتقاء سطح ایمنی در جاده‌ها توجه ویژه‌ای داشته، بلکه با امکان کنترل تریلر از راه دور، عملکرد و بهره‌وری حمل و نقل را بهبود بخشیده است.

این اقدام در ماموت نه تنها نمایانگر تعهد شرکت به بهره‌گیری از بهترین تکنولوژی‌ها است، بلکه به دنبال پیشبرد اهداف ایمنی و بهره‌وری در زمینه حمل‌ و نقل به عنوان یک الگوی نوآورانه شناخته می‌شود. به این ترتیب، معرفی انواع تریلر توسط دنیای ماموت به عنوان یک انقلاب در روند حمل‌ و نقل، نشان‌ دهنده این است که بهره‌گیری از فناوری پیشرفته نوین می‌تواند به بهبود جوانب مختلف حمل‌ و نقل و ارتقاء سطح ارائه خدمات به مشتریان منجر شود.

تعداد فروش محصولات در شرکت ماموت
10000

تعداد فروش

همکاری شرکت ماموت با برندهای مختلف
1000

همکاری با برندها

تعداد مشتریان در شرکت ماموت
2000

تعداد مشتریان

تعداد تولید روزانه در شرکت ماموت
50+

تولید روزانه

مشتریان ما

حضور موفق محصولات شرکت ماموت در بازار كشور عزیزمان بیانگر این نکته می‌باشد که این شرکت به عنوان رهبر بازار، از نظر کمی و کیفی توانسته به عنوان ارائه دهنده راهکارهای موثر در صنعت حمل و نقل قرار گیرد. تلاش شرکت ماموت این است که ضمن استفاده از بهترین مواد اولیه و اتکا به پشتوانه دانش فنی نیروهای متخصص و خطوط تولید مدرن، تجربه خوبی را برای مشتریان رقم بزند تا بتواند به افزایش رضایتمندی مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی دست یابد.