تریلر

تريلرهای دنیای ماموت، دوستدار محیط زیست

تريلرهای دنیای ماموت، دوستدار محیط زیست

دنيای ماموت در دهه 70 برای نخستين بار، تریلر های مخصوص حمل و نقل جاده‌ای كه سابق بر اين به روش كارگاهی و غيراستاندارد ساخته می‌شد را با تكيه بر آخرين تكنولوژی روز دنيا و قوانين استاندارد جايگزين نمود و به عنوان اولين تريلرساز استاندارد كشور محصولاتی با كيفيت و با تكنولوژی نوين، و همچنین دوستدار محیط زیست، روانه بازار حمل و نقل نمود.

در اين دهه دنيای ماموت برای اولين بار، از نسل جديد سيستم‌های تعليق بادی استفاده نمود. استفاده از سيستم تعليق منجر به استهلاک كمتر، مصرف سوخت كمتر، بالا رفتن ايمنی در بارگذاری و در نهايت آسودگی و راحتی در هنگام رانندگی خواهد شد.

همگام با استانداردهای جهانی، دنيای ماموت اقدام به بهره‌مندی از نسل جديد سيستم‌های ترمز نمود. بهينه سازی در هنگام ترمزگيری، استفاده از سيستم ضدواژگونی و سيستم ضدقفل از خصوصيات بارز اين نسل می‌باشد كه به عنوان سيستم EBS معرفی می‌گردد. اين سيستم به عنوان يكی از مهم‌ترين اجزا، نقش بسزايی در صنعت لجستيک و ايمنی ايفا می‌نمايد.

استفاده از سيستم روشنايی، مطابق با آخرين استاندارد روز اروپا نيز از ويژگی‌های بارز در سير تحول تریلر دنيای ماموت می‌باشد.

دستيابی به تكنولوژ‌های روز دنيا و برنامه‌های نوآورانه و پژوهش محور، در كنار همكاری شركت‌های نوآور و تبديل اين نوآوری‌ها، همواره به عنوان نقشه راهبردی در بخش تحقيق و توسعه دنيای ماموت به شمار می‌روند.

در اين راستا دنيای ماموت همگام با سازندگان خارج از كشور و با بهره‌گيری از مجموعه فناوری‌های هوشمندسازی و مفاهيم نوين مبتني بر IT سعی در كاهش مصرف سوخت، كاهش انتشار دی اكسيد كربن، بالا بردن راندمان ديناميكی محصولات، كاهش استهلاک، سهولت رانندگی و استفاده از امكانات مضاعف در صنعت لجستيک جاده‌ای دارد. به اين منظور دنيای ماموت جهت تحقق اين امر، با مراكز رشد شتاب دهنده‌ها، دانشگاه‌ها و آپارتمان‌های نوآور همكاری نموده و اين فرصت را به طور مستمر ادامه می‌دهد.

 

تریلر های دنيای ماموت، دوستدار محيط زيست

ارسال نظر برای این مطلب اولین نفری باشید که نظر می‌دهید.