اخبار

دانشگاه سازه پوشش ماموت

دانشگاه سازه پوشش ماموت

سازه پوشش ماموت بيش از دو دهه است كه با تاسيس دانشگاه و انواع مراكز آموزشی در دل صنعت خود توانسته با هدف ارتقای سطح دانش آكادميک و مهارتی كاركنان، فعاليت خود را در بسياری از رشته‌های مرتبط در مقطع كاردانی و كارشناسی گسترش دهد و در جهت آموزش صحيح فنون موردنياز شركت‌ها و آماده نمودن نيروی كار آموزش يافته برای كار در صنايع تخصصی، بستر مجهزی را فراهم آورد.

دانشگاه سازه پوشش ماموت بدون محدوديت در پذيرش دانشجوی خانم و آقا، اين امكان را فراهم كرده تا علاوه بر پرسنل سازه پوشش ماموت، از ساير شركت‌ها هم بتوانند در تمامی كلاس‌ها شركت نمايند.

كارگاه‌های سازه پوشش ماموت با مجهز بودن به پيشرفته‌ترين و بروزترين تكنولوژی‌های آموزشی اين بستر را فراهم كرده تا تمام دانشجويان بتوانند در دوران تحصيل خود تمام آنچه می‌خواهند در صنعت استفاده كنند را داخل اين كارگاه‌ها شبيه سازی كنند.

جهت آشنایی بیشتر با ساندویچ پانل وارد لینک روبرو شوید: ساندویچ پانل

دانشجويان در دانشگاه سازه پوشش ماموت می‌توانند بدون شركت در كنكور و حتی با مدرک فنی حرفه‌ای و كاردانش به راحتی ثبت نام كنند. كلاس‌ها با توجه به نياز دانشجويان بعد از فعاليت روزانه و در زمان مناسب برگزار خواهند شد تا تمام پرسنل اين امكان را داشته باشند در تمام كلاس‌ها به موقع حضور پيدا كنند. ما با بهره‌گيری از اساتيد كارآزموده و استفاده از يک رويكرد آموزشی ايده‌آل، علاوه بر كلاس‌های تئوری، با ايجاد بستری مطمئن، دانشجويان را در كلاس‌های عملی جهت آشنایی با ابزارآلات صنعتی و پيشرفته و همچنين بازديد از خطوط توليد شركت خواهيم داد.

دانشگاه سازه پوشش ماموت جهت ايجاد يک شروع راحت در زمينه آموزش پرسنل خود، امكان پرداخت شهريه را كاملا به صورت اقساطی و امكان دريافت وام دانشجويی را برای آن‌ها فراهم كرده است.

ارسال نظر برای این مطلب اولین نفری باشید که نظر می‌دهید.