اخبار

بازديد وزير صمت از دنیای ماموت

بازديد وزير صمت از دنیای ماموت

وزير صمت در سومين بازديد خود از شركت‌ها در حوزه حمل و نقل در استان البرز، از دنيای ماموت يكی از بزرگترين توليدكنندگان در اين صنعت بازديد كرد.

دنيای ماموت با بيش از 3 دهه فعاليت مستمر به عنوان تخصصی‌ترين توليدكننده انواع تريلر و كاربری‌های تجاری در خاورميانه و برند پيشتاز كه راهبری بازار تريلر را در دست دارد، با بهره‌مندی از جديدترين ماشين‌آلات، متدها و تكنيک‌های توليد و طراحی، متمايزترين و با كيفيت‌ترين محصولات را همچون گذشته در اختيار هموطنان قرار می‌دهد. دنيای ماموت با ارتقای مداوم محصولات و انطباق آن‌ها با آخرين استانداردهای مهندسی و زيست محيطی و توجه ويژه به نيازهای مشتريان، اين برند سرآمد را به جايگاه بلندی از رشد و توسـعه پايدار رسانده و با حفظ نقش اثرگذار خود در بازار، راه حل حمل و نقل را در اختیار طيف گسترده‌تری از مشتريان اين محصولات قرارداده است.

بازدید وزیر صمت

در این بازدید که منوچهر منطقی معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صمت نیز او را همراهی می‌کرد، از تمامي خطوط توليد انواع كانكس، اتاق ايزوله و ساندويچ پانل بازديد به عمل آورد.

طراحی و ساخت انواع كانكس، ساندويچ پانل و اتاق ايزوله با كاربری‌های متنوع، زمینه بعدی فعالیت در دنیای زیبای صنعتی دنيای ماموت است. كانكس ها، اتاق‌های ايزوله و ساندويچ پانل‌های تولید شده در دنیای ماموت با بهره مندی از مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات تولیدی پیشرفته دارای تنوع بسیار بالایی هستند.

بازدید وزیر صمت

ارسال نظر برای این مطلب اولین نفری باشید که نظر می‌دهید.